El passat Dijous i Divendres utilitzarem la classe d'educació social per seguir avançant el nostre projecte educatiu i resoldre dubtes i problemàtiques que ens havien sorgit.
En aquestes dues classes vam acabar d'organitzar el projecte, és a dir, ordenar-lo d'acord a la plantilla que havíem seguit però adaptant-la a les nostres idees i a la forma que es vera més clarament el que era el projecte sense repetir-nos.
Vam aprofitar també per a preguntar uns dubtes que teníem i per mostrar-li al professor el que teníem fins eixe moment del projecte. Ell després de pegar-li una ullada ens va recomanar no fer afirmacions contundents si no estem segures o no les poden demostrar perquè podem entrar en contradiccions o pot semblar que el projecte no s'adapta a la realitat. A més, ens va recomanar canviar i modificar algunes coses per a aconseguir que el projecte siga més clar i que mostre allò que anem a desenvolupar.
A més, també poguérem aprofitar les classes per a acabar d'acordar i matissar les diverses activitats que volem desenvolupar en el projecte, els objectius d'aquestes així com la metodologia i el calendari. Vam acordar també com podríem posar-ho al treball perquè no complicara la presentació del treball i decidirem fer-ho mitjançant una taula, com ens havien recomanat, però de forma vertical per poder numerar les pàgines i que no entorpira la resta del treball.
El debat sobre el nom del projecte ens va tindre ocupades una estona perquè buscàvem que fóra original a més de clar i curt, però finalment escollirem dos per decidir-ho quan acabem el projecte amb tota la informació i tot el treball fet.
Per últim vam decidir com podíem desenvolupar la part de metodologia i estructures d'organització perquè no es repetira amb altres aparts o en els mateixos subapartats. Decidirem fer-ho de forma ordenada i centrant-nos en el que és important més que en seguir els subapartats establerts, de mode que si alguna cosa estava repetida la vam eliminar i eu formularem de nou perquè en llegir-ho no es fera pesat i és vera de forma clara i concreta com es desenvolupava el projecte.
Aquestes dues classes ens van servir per a saber allò que teníem mal en el treball i allò en el que havíem de treballar una mica més per poder presentar el treball i rebre unes millors qualificacions. Ara sols quedar treball durant els últims dies per presentar un projecte educatiu complet i clar que mostre la finalitat i la metodologia del projecte educatiu d'Orriols i que qualsevol que el llisca puga entendre de què tracta el projecte.
En aquestes dues classes vam acabar d'organitzar el projecte, és a dir, ordenar-lo d'acord a la plantilla que havíem seguit però adaptant-la a les nostres idees i a la forma que es vera més clarament el que era el projecte sense repetir-nos.
Vam aprofitar també per a preguntar uns dubtes que teníem i per mostrar-li al professor el que teníem fins eixe moment del projecte. Ell després de pegar-li una ullada ens va recomanar no fer afirmacions contundents si no estem segures o no les poden demostrar perquè podem entrar en contradiccions o pot semblar que el projecte no s'adapta a la realitat. A més, ens va recomanar canviar i modificar algunes coses per a aconseguir que el projecte siga més clar i que mostre allò que anem a desenvolupar.
A més, també poguérem aprofitar les classes per a acabar d'acordar i matissar les diverses activitats que volem desenvolupar en el projecte, els objectius d'aquestes així com la metodologia i el calendari. Vam acordar també com podríem posar-ho al treball perquè no complicara la presentació del treball i decidirem fer-ho mitjançant una taula, com ens havien recomanat, però de forma vertical per poder numerar les pàgines i que no entorpira la resta del treball.
El debat sobre el nom del projecte ens va tindre ocupades una estona perquè buscàvem que fóra original a més de clar i curt, però finalment escollirem dos per decidir-ho quan acabem el projecte amb tota la informació i tot el treball fet.
Per últim vam decidir com podíem desenvolupar la part de metodologia i estructures d'organització perquè no es repetira amb altres aparts o en els mateixos subapartats. Decidirem fer-ho de forma ordenada i centrant-nos en el que és important més que en seguir els subapartats establerts, de mode que si alguna cosa estava repetida la vam eliminar i eu formularem de nou perquè en llegir-ho no es fera pesat i és vera de forma clara i concreta com es desenvolupava el projecte.
Aquestes dues classes ens van servir per a saber allò que teníem mal en el treball i allò en el que havíem de treballar una mica més per poder presentar el treball i rebre unes millors qualificacions. Ara sols quedar treball durant els últims dies per presentar un projecte educatiu complet i clar que mostre la finalitat i la metodologia del projecte educatiu d'Orriols i que qualsevol que el llisca puga entendre de què tracta el projecte.
No hay comentarios:
Publicar un comentario